I bolmə
Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. Hissə 1.
Müəllif: Qonaq__24116
(Əlavə edilib: 07.01.2013)
Ədəbiyyatı kim təqlidi sənət adlandırmışdır?
Testin cavabını DÜZ tapdınız.
Zəhmət olmasa testin izahını aşağıdakı hissədə yazaraq digərləri ilə paylaşın.
Hörmətli dost! Siz bu gün bizə dəstək olmamısınız. Yuxarıda olan paylaşma yollarından gendə
1 dəfə paylaşanın saytımızda olan bütün hər bir hissəsindən istifadə edəcəksiniz. Əvvəlcədən təşəkkürlər.
Bu testə aid şərhlər yazılmayıb. Öz şərhlərinizi göndərmək üçün yuxarıdakı
"Testin izahını yazın" bölməsinə yazın.
"Budur gəldi əsirlərin karvanı"
Onun tapşırığına əməl etməyib, sifariş verdiyi əsəri yazmamışdı
Əsəri türklərin əleyhinə yazmışdı
Əsəri türklərin lehinə yazmışdı
Yazdığı əsərdə sultanın qəhrəmanlıqlarından bəhs etməmişdi
Mahnıların özünəməxsus havası-melodiyası olur
Onları xalq sənətkarları musiqinin müşayiəti ilə oxuyur
Azərbaycan xalq mahnıları məzmunca rəngarəng olsalar da, formaca o qədər də zəngin deyillər
Məhəbbətin tərənnümünə, ictimai- siyasi məzmuna həsr olunmuş mahnılar da var
Lirik növün geniş yayılmış janrlarından biridir
Həcmcə çox yığcam olan bayatılar məzmunca da çox yığcamdır.
Nəğmələrin və mahnıların bir çox nümunələri şəkil etibarilə bayatıdır
Bayatıların çoxunda əsas fikir axırıncı iki misrada söylənilir
Onun misraları AABA şəklində qafiyələnir
Hər misrasında yeddi heca olur
M.Kalankatli "Alban tarixi"
A. Bakıxanov "Gülüstani irəm"
Suli Fəqih və Mustafa Zərir
Dastani-Əhməd Hərami və Qissəyi Yusif
Vərqa və Gülşa, Əxlaqi-Nasiri
Gülşəni-Şüəra, Məcməül Xəvas
Tərcibənd, təxmis, mürəbbe
Qəsidə, tərcibən, mürəbbe
Qitə, müxəmməs, tərkibbənd
Müxəmməs, tərcibənd, tərkibbənd
Hekayəti-molla İbrahimxəlil Kimyagər
Hekayəti-xirs quldurbasan
Mürafiə vəkillərinin hekayəti
Hekayəti-Müsyo jordan və dərviş Məstəli şah