I bolmə
İmadəddin Nəsimi. Hissə 1.
Müəllif: valehh
(Əlavə edilib: 06.03.2015)
İmadəddin Nəsimi Bakıdan sonra haraya gedir?
Testin cavabını DÜZ tapdınız.
Zəhmət olmasa testin izahını aşağıdakı hissədə yazaraq digərləri ilə paylaşın.
Hörmətli dost! Siz bu gün bizə dəstək olmamısınız. Yuxarıda olan paylaşma yollarından gendə
1 dəfə paylaşanın saytımızda olan bütün hər bir hissəsindən istifadə edəcəksiniz. Əvvəlcədən təşəkkürlər.
Bu testə aid şərhlər yazılmayıb. Öz şərhlərinizi göndərmək üçün yuxarıdakı
"Testin izahını yazın" bölməsinə yazın.
"Rəşid bəy və Səadət xanım"
"Mıxı mismara döndərən var"
"Varlının xoruzu da yumurtlayır"
Zülfüqar Şirvani, İmadəddin Nəsimi
Zülfüqar Şirvani, Ş.İ.Xətayi
Qazi Bürhanəddin, Ş.İ.Xətayi
Cahanşah Həqiqi, Zülfüqar Şirvani
Cahanşah Həqiqi, İmadəddin Nəsimi
Dərd-qəm çəkməkdən qan olub cigər
Pul ki, gəldi araya, bardağa səhəng dedilər
Dəli yola gedər el arasında
Əsl adi Nəsimidir və " Seyid" ədəbi təxəllüsüdür
Əsl adı Imadəddindir və "Seyid" təxəllüsünü bəyəndiyinə görə götürmüşdür
Əsl adı Əlidir və Peyğəmbər nəslindən olduğu üçün " Seyid " adlandırılmışdır
Əsl adi Hüseynidir və " Seyid " təxəllüsü ilə şeirlər yazmışdır
Əsl adi Fəzullahdır və "Seyid" təxəllüsü ən çox işlətdiyi ədəbi təxəllüsdür
əsərin müqəddiməsi, giriş
Şifahi ədəbiyyat çoxvariantlı, yazılı ədəbiyyat isə tək variantlıdır
Şifahi xalq ədəbiyyatı yarandığı dövrün dil-üslub xüsusiyyətlərini qoruyub saxlamır, yazılı ədəbiyyat isə saxlayır
Şifahi xalq ədəbiyyatının konkret müəllifi var, yazılı ədəbiyyat isə ümumi xalq məhsuludur
Şifahi xalq ədəbiyyatı yazılı ədəbiyyatın yaranması üçün zəmin yaradır
Şifahi xalq ədəbiyyatı şifahi yazılı ədəbiyyat isə yazılı şəkildə yaranıb inkişaf edir
"Hekayəti-vəziri-xanı Lənkəran"
"Hekayəti-Müsyö Jordan həkimi-nəbatat və dərviş Məstəli şah cadukuni-məşhur"
"Hekayəti-molla İbrahimxəlil kimyagər"