I bolmə
İmadəddin Nəsimi. Hissə 1.
Müəllif: fidashka97
(Əlavə edilib: 22.01.2014)
Nəsiminin "Yanaram" qəzəlinin neçənci beytində mübaliğə işlənib?
Testin cavabını DÜZ tapdınız.
Zəhmət olmasa testin izahını aşağıdakı hissədə yazaraq digərləri ilə paylaşın.
Hörmətli dost! Siz bu gün bizə dəstək olmamısınız. Yuxarıda olan paylaşma yollarından gendə
1 dəfə paylaşanın saytımızda olan bütün hər bir hissəsindən istifadə edəcəksiniz. Əvvəlcədən təşəkkürlər.
Bu testə aid şərhlər yazılmayıb. Öz şərhlərinizi göndərmək üçün yuxarıdakı
"Testin izahını yazın" bölməsinə yazın.
Ədəbiyyatın demokratikləşməsi
Ədəbiyyatın realistləşməsi
"Hekayəti-molla İbrahimxəlil kimyagər"
"Hekayəti-xırs quldurbasan"
"Mürafiə vəkillərinin hekayəti"
"Hekayəti-vəziri-xani-Lənkəran"
Qardaşı oğlu və kürəkəni vəfat edir
Əsl adi Nəsimidir və " Seyid" ədəbi təxəllüsüdür
Əsl adı Imadəddindir və "Seyid" təxəllüsünü bəyəndiyinə görə götürmüşdür
Əsl adı Əlidir və Peyğəmbər nəslindən olduğu üçün " Seyid " adlandırılmışdır
Əsl adi Hüseynidir və " Seyid " təxəllüsü ilə şeirlər yazmışdır
Əsl adi Fəzullahdır və "Seyid" təxəllüsü ən çox işlətdiyi ədəbi təxəllüsdür
Ədəbiyyat əsəri ideya-məzmunla ifadə-formanın qarşılıqlı əlaqəsinin məhsuludur.
Azərbaycan ədəbiyyatının tarixi həm şifahi, həm də yazılı ədəbiyyatın tarixini əhatə edir.
Ədəbiyyatın özünəməxsus qanunauyğunluqları, prinsipləri var.
Yazılı ədəbiyyat şifahi ədəbiyyatın yaranması, inkişafı üçün həmişə çox mühüm mənbə olmuşdur
Ədəbiyyat şifahi və yazılı yolla yaranıb inkişaf edir.
M.Kalankatli "Alban tarixi"
A. Bakıxanov "Gülüstani irəm"
Şifahi ədəbiyyat çoxvariantlı, yazılı ədəbiyyat isə tək variantlıdır
Şifahi xalq ədəbiyyatı yarandığı dövrün dil-üslub xüsusiyyətlərini qoruyub saxlamır, yazılı ədəbiyyat isə saxlayır
Şifahi xalq ədəbiyyatının konkret müəllifi var, yazılı ədəbiyyat isə ümumi xalq məhsuludur
Şifahi xalq ədəbiyyatı yazılı ədəbiyyatın yaranması üçün zəmin yaradır
Şifahi xalq ədəbiyyatı şifahi yazılı ədəbiyyat isə yazılı şəkildə yaranıb inkişaf edir
Münəccimbaşı Mirzə Sədrəddin